Jean Snyder Posted on 2:58 am

Waar het beste online shoppen?

Het in Austin gevestigde kledingmerk en winkelpand Esby Apparel ervaart een grote hit, zowel persoonlijk als online, vooral sinds South By Southwest dit jaar werd geannuleerd (het evenement zou jaarlijks meer dan 150.000 mensen verzamelen). “Ik heb een klein team om te ondersteunen en het is eng om te denken dat we mogelijk gedwongen worden onze winkel te sluiten en onze gebruikelijke plannen als gevolg van dit virus te wijzigen”, vertelt de oprichter van het merk, Stephanie Beard, aan Refinery29. “Voorlopig richten we onze inspanningen op onze website, zodat klanten gemakkelijk thuis kunnen winkelen.” Wanneer klanten winkelen, heeft Beard gemerkt dat ze minder uitgeven dan normaal en kiezen voor meer ‘ondersteunende aankopen’ van kleinere, goedkopere artikelen. product reviews & ervaringen zijn positief.

Online een stoomgenerator kopen

Maresa Ponitch opende haar vintage winkel Dusty Rose Vintage in 2008 tijdens de recessie. Terwijl haar fysieke ruimte, Dusty & Friends, vorige week nog open was, was er een enorme daling in de verkoop. “Financieel kunnen we niet veel doen als mensen stoppen met kopen”, zegt ze. “We zijn een zeer gemeenschapsgericht bedrijf en onze gemeenschap zit vol met mensen die worden getroffen door hits voor de service- en evenementenindustrie.” Als bedrijf doet ze haar best om mensen online te bereiken en producten aan te bieden die mensen op dit moment misschien het meest willen, dat wil zeggen dingen die gezellig zijn. Pontich denkt dat mensen zouden kunnen aannemen dat alle kleine bedrijven in aanmerking komen voor overheidssteun, maar dat velen niet in aanmerking komen voor of profiteren van het soort ondersteuning dat wordt aangeboden. stoomgenerator kopen.

Als eigenaar van de multifunctionele winkel YOWIE in Philadelphia, zegt Shannon Maldonado dat de verkoop sinds de sluiting van de winkelruimte een paar dagen geleden veel lager is geweest, maar ze werkt actief aan het bijwerken van de winkel van de winkel om hopelijk een boost te geven aan de verkoop . “Ik voel me zowel bevoorrecht een klein bedrijf te hebben als doodsbang voor wat deze pandemie zal doen, aangezien we nog steeds op zeer kleine schaal opereren waar elke verkoop telt”, zegt ze. Het koopgedrag van mensen verandert ook – in plaats van de limited edition t-shirts en huishoudelijke artikelen van de winkel te kopen, kiezen consumenten voor accessoires zoals puzzels om de tijd door te brengen en lokale snacks uit de voorraadkast.